CASE: The Gift Label

The Gift Label – Het snelgroeiende Amsterdamse lifestyle brand had nog niet eerder gebruik gemaakt van onderzoek. Hoog tijd om ze te helpen een duidelijk beeld te vormen van haar huidige doelgroep, bekendheid en zichtbaarheid. Dit alles natuurlijk dankzij onze interessante community members.

Uitdagingen

  • Gedragingen en behoeftes rondom verzorgingsproducten en gifting leren kennen
  • Hoog-potentiële consument identificeren
  • Data en inzichten genereren voor de juiste merkgroei
  • Zichtbaar zijn in de hoog-potentiële doelgroep

 

De Gift Label box
In beide boxen zaten meerdere producten binnen verschillende categorieën van The Gift Label. Alle vrouwelijke community members van House of Treats kregen een uitnodiging voor de inschrijving en binnen 10 minuten was de box uitverkocht. De uiteindelijke ontvangers waren ontzettend positief verrast door de hoeveelheid treats en namen graag deel aan de online vragenlijst om bij te dragen aan het onderzoek.

De Resultaten

  • Twee rapportages met onderzoeksresultaten en adviezen vanuit de doelgroep. De gemiddelde response rate was 98%.
  • Spontaan online bereik vanuit de House of Treats community, zoals de content hierboven
  • Een goede ROI; door de positieve ervaring hebben respondenten na de box opnieuw producten gekocht

 

Benieuwd naar meer informatie over onze werkwijze? Let’s talk!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.