Over House

of Treats

Over House of Treats

House of Treats faciliteert de relatie tussen merken en consumenten. Wij bieden een perfecte productbeleving aan de vrouwelijke -millennial- consument in ruil voor haar persoonlijke data en mening.

House of Treats distribueert een luxe box, met diverse producten die precies in het interessegebied van de doelgroep vallen. De vrouwelijke consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert vervolgens alle resultaten en voorziet het merk van waardevolle data en inzichten.

Over House

of Treats

House of Treats faciliteert de relatie tussen merken en consumenten. Wij bieden een perfecte productbeleving aan de vrouwelijke -millennial- consument in ruil voor haar persoonlijke data en mening.

House of Treats distribueert een luxe box, met diverse producten die precies in het interessegebied van de doelgroep vallen. De vrouwelijke consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert vervolgens alle resultaten en voorziet het merk van waardevolle data en inzichten.

Over Fleur

Het faciliteren van de relatie tussen consument en merk is Fleur op het lijf geschreven. Als accountverantwoordelijke binnen de marketing/reclame in Amsterdam was ze gedreven om beide groepen te doorgronden om zo mooie en effectieve campagnes te ontwikkelen.

 

Ze is een uitstekende gesprekspartner en weet precies waar kansen liggen binnen de millennial doelgroep. Fleur: ‘Als je millennials echt wilt leren kennen, moet je daadwerkelijk contact maken. Je moet hen spreken, weten hoe ze hun dag indelen (en waarom) en zien hoe ze met producten en diensten omgaan.’ Samen met een bijzonder enthousiast en zeer ervaren team, heeft ze met House of Treats nu de service gecreëerd die merk en consument samenbrengt in een tastbare en positieve ervaring.

 

Voor een kennismaking of meer informatie:
Fleur Ditzel – Runhardt
fleur@houseoftreats.nl 

0031 – 628687724

 

Artikelen:

House of Treats – > Een community van millennials en micro-influencers

House of Treats – > De voordelen van marktonderzoek met House of Treats

House of Treats in Marketing Tribune 

House of Treats in De Telegraaf

Fleur House of Treats oprichter

Over Fleur

 

Fleur House of Treats oprichter

Het faciliteren van de relatie tussen consument en merk is Fleur op het lijf geschreven. Als accountverantwoordelijke binnen de marketing/reclame in Amsterdam was ze gedreven om beide groepen te doorgronden om zo mooie en effectieve campagnes te ontwikkelen.

 

Ze is een uitstekende gesprekspartner en weet precies waar kansen liggen binnen de millennial doelgroep. Fleur: ‘Als je millennials echt wilt leren kennen, moet je daadwerkelijk contact maken. Je moet hen spreken, weten hoe ze hun dag indelen (en waarom) en zien hoe ze met producten en diensten omgaan.’ Samen met een bijzonder enthousiast en zeer ervaren team, heeft ze met House of Treats nu de service gecreëerd die merk en consument samenbrengt in een tastbare en positieve ervaring.

 

Voor een kennismaking of meer informatie:
Fleur Ditzel – Runhardt
fleur@houseoftreats.nl 

0031-628687724

 

Artikelen:

House of Treats – > Een community van millennials en micro-influencers

House of Treats – > De voordelen van marktonderzoek met House of Treats

House of Treats in Marketing Tribune 

House of Treats in De Telegraaf