House of Treats adviseert merken als doelgroep-specialist op basis van modern marktonderzoek. Dit doen we altijd op maat, in precies de juiste doelgroep.
House of Treats heeft een community van 2500 (and counting) mondige voorlopers binnen de Millennial en Gen Z-generatie*. Een diverse en ‘mondige’ groep van koopkrachtige mannen en vrouwen die bewust(er) willen leven en het waarderen als merken hen betrekken.
Expertises
Marketing &
communicatie
Wat wordt jouw marketingstrategie? Ons inzicht en advies versterkt de positionering, realiseert merkgroei en creëert bekendheid bij en via ambassadeurs.
Innoveren vanuit de behoefte van de consument? Wij combineren doelgroepkennis, trends en inzichten om kansen te identificeren. Vervolgens verifiëren we dit, bijvoorbeeld via House visits.
Onze community bestaat uit Innovators & Early adopters. De trendsetters en trendvolgers van deze tijd. Cruciaal voor merken die trend bewust zijn.
Als doelgroep-specialist staan we continu in verbinding met deze (toekomstige) consument. Dat doen we door onze members en hun mening een podium te geven. Zo weten we wat hen bezighoudt, welke trends ze zetten en volgen, wat hen drijft en waar ze naartoe willen. Het is een treat om deze doelgroep te leren kennen en hun stem ongefilterd te horen.
Het advies? Dat komt rechtstreeks uit de doelgroep zelf. Zij zijn jouw consultants en dat is te zien in het eindresultaat. Geen droog onderzoek of plat adviesrapport, maar ongefilterde meningen, verfrissende ideeën en concrete inzichten.