Strepen Kobalt

We create Impact

House of Treats is een insights & impact agency met een hand geselecteerde community van  early adopters. Onze missie: merken laten groeien door ze te verbinden met hun hoog-potentiële doelgroep.

We geloven dat de consumenten die je product gaan kopen ook degenen zijn met de beste insights. Samen met hen creëren we impact & buzz rondom het merk.

From Insights to Impact


1. Research & Insights

 

In deze fase leren merken hun hoog-potentiële consument kennen en start het bouwen van een ambassador community. Via kwalitatief en kwantitatief onderzoek halen we insights op onder de early adopters in onze community.

2. Strategy

Op basis van insights helpen we merken met strategievorming en leveren we een merkhuis en klantpersona op. We werken in deze fase nauw samen met het merk en de hoog-potentiële doelgroep in onze community. 

3. Impact & Buzz campaign

Inzichten en strategie zetten we om in een PR-waardig campagneconcept en 360 campagneplan. Concepten worden getest in de community, zo weten we zeker dat ze gaan leven onder de doelgroep.

Treat your brand

Marktanalyse

Dit is een voorbeeldtekst

Marktanalyse

Dit is een voorbeeldtekst

Power of the community

House of Treats heeft een zorgvuldig samengestelde community van 3500+ invloedrijke members die trend- en cultuurbewust zijn.

 

Stuk voor stuk zijn ze voorlopers binnen de Millennial en GenZ doelgroepen – die erom bekendstaan dat ze moeilijk te begrijpen en nog moeilijker te bereiken zijn. Wij weten waar deze nieuwe generaties naartoe bewegen. Wat hen drijft, waarvoor ze in actie komen en hoe je hen aan je bindt. Zo helpen we merken om hun consumenten te raken – in hoofd en hart.

 

Onze manier van werken is transparant: merken trakteren consumenten op hun product en in ruil daarvoor geven consumenten hun eerlijke en ongezouten mening. Win-win voor beiden.

 

Door onze members te matchen met merken op basis van gedeelde waarden en eigenschappen, creëeren we een sterke match tussen merk en consument. Op die manier worden members merkambassadeur voor het leven.