The team

The foundation of our house

House of Treats bestaat uit een vaste kern, aangevuld door onze consultants. Zo werken we voor elke klant met een team op maat: de beste marketeers, creatives, strategists, marktmethodologen en producers. Allemaal met een scherp gevoel voor what’s next en gedreven om het anders te doen.

We weten wat onze members drijft, motiveert, raakt. En waar nieuwe generaties consumenten naartoe bewegen.

Met een eigenzinnige visie, een methode die durft en een 100% persoonlijke en tailormade aanpak helpen we merken nog sterker worden.

Consultants

Onze community bestaat uit onze zorgvuldig gecureerde groep van members, stuk voor stuk micro-consultants. Voor elke klant zoeken we de juiste match.

Daarnaast werkt House of Treats met een vaste pool van experts: innovators in hun domein. Per project stellen we het team samen dat naadloos aansluit bij klant en merk.

We stellen je graag voor aan:

Expert in:

Ondernemen, creëren en verbinden.

 

Relaties faciliteren is Fleur op het lijf geschreven. Als ervaren marketeer en verbinder zoekt Fleur binnen House of Treats dan ook altijd naar de juiste samenwerkingen tussen de community, het merk en het team van consultants. Zodra iedereen in zijn kracht staat, wordt creatie tot kunst verheven.

Estelle is een ervaren marketeer die voor verschillende reclamebureaus en merken heeft gewerkt.

 

Ze heeft in de afgelopen jaren een passie ontwikkeld voor PR/earned gedreven campagnes en activaties. Earned media ondersteund met eigen kanalen en betaalde media is één van meest effectieve en krachtige manieren om impact te maken.

 

Estelle wordt enthousiast van een effectieve campagne waarin een sterk concept goed is doorvertaald naar authentieke content voor de juiste kanalen.

Expert in:

Marketingstrategie en campagne-advies.

 

Als senior marketeer combineert Frida een sterk commercieel inzicht met gevoel voor creativiteit. Ze vertaalt doelgroepinzichten door naar concreet strategie en campagneadvies. Met als uiteindelijk doel: marketing ontwikkelen die businessdoelstellingen behaalt (en geen marketing for the sake of it

Expert in:

Co-creatie sessies, focusgroepen, moderation

 

Stefanie is co-creatie expert en focusgroeptrainer. In opdracht van merken begeleidt ze co-creatiesessies met hun doelgroepen om inzichten te leveren voor de ontwikkeling van nieuwe producten, marketing en strategie. In deze settings weet ze precies de verbinding te leggen tussen merk en consument.

Raoul is een allround creatief en heeft gewerkt als senior creative en creatief directeur bij verschillende reclamebureaus en merken.

Hij is gespecialiseerd in het creëren van 360 campagne-concepten met een focus op art-direction en design.

 

Raoul is niet alleen creatief, maar een impact-maker die precies weet hoe je als merk brand buzz kunt creëren.

Expert in:

Projectmanagement & strategie

 

Nadieh zorgt voor kwaliteit, stabiliteit en structuur binnen projecten en producties. Daarnaast kijkt ze als junior strateeg mee op analyse van onderzoek en advies richting ons klantportfolio.  

Expert in:

Styling en design

 

Kirsten is werkzaam als stylist, producer, set designer en graphic designer in de mode- en lifestylebranche. Haar go-to mantra “a little colour hurt nobody” zie je terug in al het werk dat Kirsten maakt. Het liefst creëert ze verhalen van begin tot eind: concept, storytelling, productie en styling tot aan de grafische uitrol. Om zo de perfecte fit voor ieder brand, product of editorial te creëren. 

Expert in:

Marketing en strategische business development

 

Allison heeft ruime ervaring op het gebied van marketingontwikkeling, salesprogramma’s, strategische business development en fondsenwerving. Als oprichter en executive producer van haar eigen event marketing agency in New York doet ze relatiemanagement voor internationale merken zoals Pernod Ricard, Coca-Cola, Lyft, Samsung, Virgin Mobile en MasterCard. Daarnaast is ze betrokken bij Vday, een internationale activistische beweging die zich inzet om een einde te maken aan geweld tegen vrouwen.

Expert in:

Communicatiestrategie

 

Anne is senior copywriter en communicatiestrateeg. Via pakkende content en copy, gebouwd op een passende strategie, creëert ze connecties tussen doelgroep en merk. Ze doet dit internationaal voor diverse merken, van tech giants in Silicon Valley tot lokale startups. Met (bijna) elke dag weer een nieuwe target audience weet ze in no time de juiste insteek te vinden voor elke doelgroep,

Expert in:

Creatieve productie en styling

 

Demi is producent en stylist. Zij zorgt dat de treats en experiences nieuwe hoogtes bereiken voor de House of Treats community. Want je eerlijke, open en ongezouten mening geven, is een treat van niveau waard.

Expert in:

Digitale strategie en advertenties

 

Met zijn frisse blik vindt Lex nieuwe mogelijkheden om producten of services online op de kaart te zetten. Zo helpt hij zichtbaarheid binnen de doelgroep te versterken, nieuwe zakelijke leads te genereren en direct sales te vergroten. 

   Join the team?

House of Treats is op zoek naar nieuwe krachten die het team komen versterken! Kijk hieronder welke vacatures open staan.