CASE: New Care

In november 2020, maart en oktober 2021 stond de House of Treats box in het teken van New Care Supplements. Een kwalitatief voedingssupplement-merk dat, juist in deze tijd, een waardevolle toevoeging is voor het bevorderen van de algemene gezondheid. Om de consument nog beter te bedienen schakelde het marketingteam van New Care Supplements het concept van House of Treats in.

Uitdagingen
De wens was om een duidelijk beeld van de markt te krijgen en te kijken waar New Care in deze huidige markt staat. Ook was er behoefte om een specifieke doelgroep uit de Randstad te bereiken wat perfect aansluit met de House of Treats community. Het onderzoek bestonden uit de volgende onderdelen:

  • Onderzoek 1: Gebruik en koopgedrag voedingssupplementen, en hoe de consument nog beter te bedienen.
  • Onderzoek 2: Buying reasons en communicatie
  • Onderzoek 3: De persoonlijke test, geadviseerd vanuit de community bij onderzoek 1, testen bij de community.

 

De New Care box
Bij elk onderzoek is er een exclusieve New Care box naar een groep van 250 vrouwelijke en mannelijke community members gestuurd. De box was gevuld met diverse hoogwaardige voedingssupplementen die thuis gebruikt konden worden in eigen vertrouwde omgeving. Hierdoor kregen de respondenten een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en het merk. Door middel van een online vragenlijst is met het House of Treats-team hun mening en gedrag onderzocht.

De resultaten
Het onderzoek zorgde voor resultaten op verschillende niveaus; van concrete inzichten en strategische input tot online bereik en organische ambassadeurschap.

  • Gemiddelde response rate van 94%, wat maakt dat de uitkomst van het onderzoek een zeer waardevol en accuraat inkijkje geeft in de mening van de doelgroep.
  • Tijdens de drie box samenwerkingen plaatsten bijna 200 van de respondenten, waaronder (micro) influencers met een bereik van 1500K tot 30K volgers, uit zichzelf de exclusive New Care box op hun eigen Instagram kanaal.
  • Gemiddeld heeft 1 respondent aan 5 mensen over het merk New Care vertelt met als resultaat een positieve worth of mouth aan 2500 mensen in de juiste doelgroep.
  • Door de positieve ervaring met New Care zijn er diverse merkambassadeurs en influencer samenwerkingen ontstaan.

Benieuwd naar meer informatie over onze werkwijze?

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.