CASE: New Care

In november 2020 en maart 2021 stond de House of Treats Exclusive box in het teken van New Care Supplements. Een kwalitatief voedingssupplement-merk dat, juist in deze tijd, een waardevolle toevoeging is voor het bevorderen van de algemene gezondheid van de consument. Om deze consument nog beter te bedienen schakelde het marketing team van New Care Supplements de expertise van House of Treats in.

Uitdagingen
De wens was om een duidelijk beeld van de markt te krijgen en te kijken waar New Care in deze huidige markt staat. Ook was er behoefte om een specifieke doelgroep uit de Randstad te bereiken wat perfect aansluit met de House of Treats community. Het eerste onderzoek bestond uit de onderdelen:

  • Gebruik voedingssupplementen
  • Koopgedrag voedingssupplementen
  • Merkbekendheid en merkbeleving
  • Hoe de consument beter bedienen

Het tweede onderzoek loopt op dit moment nog.

 

De New Care box
In november 2020 én in maart 2021 is er een exclusive New Care box naar een groep van 250 vrouwelijke en mannelijke community members gestuurd. De box was gevuld met diverse hoogwaardige voedings-supplementen die thuis getest konden worden in eigen vertrouwde omgeving. Hierdoor kregen de respondenten een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en het merk. Door middel van een online vragenlijst is met een team van markt methodologen hun mening en gedrag onderzocht. In het najaar van 2021 volgt een derde box samen met een nieuw onderzoek.

De Resultaten
Het onderzoek zorgde voor resultaten op verschillende niveaus; van concrete inzichten en strategische input tot online bereik en organische ambassadeurschap.

  • Bij het onderzoek was er een response rate van 94%, wat maakt dat de uitkomst van het onderzoek een zeer waardevol en accuraat inkijkje geeft in de mening van de doelgroep. Dit heeft concreet geleid tot een rapportage met overzicht en analyses van alle gestelde vragen, inclusief informatie die reeds bekend is van de respondent bij inschrijving.
  • Tijdens de twee box samenwerkingen plaatsten bijna 100 van de respondenten, waaronder (micro) influencers met een bereik van 1500K tot 30K volgers, uit zichzelf de exclusive New Care box op hun eigen Instagram kanaal. In totaal 300K views.
  • Gemiddeld heeft 1 respondent aan 5 mensen over het merk New Care vertelt met als resultaat een positieve worth of mouth aan 2500 mensen in de doelgroep.
  • Door de positieve ervaring met New Care zijn er diverse merkambassadeurs en influencer samenwerkingen ontstaan.

 

Benieuwd naar meer informatie over onze werkwijze? Let’s talk!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.