CASE: Awake Origins

Awake Origins, een ontwikkeling-platform en trainingsprogramma waarin de deelnemer meer waarde creëert voor zichzelf, zijn/haar doelen en vervolg-pad. Een goede match met House of Treats, aangezien een groot deel van Millennials, en dus ook onze community members, zich actief richt op zelfontwikkeling. Awake Origins kreeg in oktober 2020 en februari 2021 toegang tot de community van House of Treats. Een specifieke groep kreeg een exclusieve uitnodiging voor de evenementen “Decode Yourself”.

Uitdagingen

  • De beleving van de bezoekers onderzoeken, zowel online als offline.
  • Gegronde kennis en input voor de volgende evenementen.
  • Online bereik en positieve word of mouth genereren in de doelgroep.


De treat
Community members kregen een exclusieve uitnodiging om één van de evenementen bij te wonen van Awake Origins, in de Loft van de A’dam tower of online. Voorafgaand aan het event werd er gevraagd om een online test in te vullen, waar ze vervolgens een persoonlijke code voor terug kregen. Op het evenement zelf werden de members wegwijs gemaakt in de resultaten op een unieke wijze, met als doel meer zelfinzicht.

De resultaten

  • Het onderzoek gaf het team van Awake Origins waardevolle data en inzichten, waarbij ze nog beter te werk kunnen gaan. Er was een response rate van 97%.
  • In totaal waren er ongeveer 150 bezoekers op de events. Meerdere community members hebben daarna een vervolgtraject afgenomen.
  • Online zijn er 7500 mensen organisch bereikt in een interessante doelgroep.
  • Gemiddeld heeft 1 bezoeker het aan 4 of meer mensen verteld.

 

Benieuwd naar meer informatie over onze werkwijze? Let’s talk!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.