IN THE HOUSE: Chichi Zhang

Chichi Zhang heeft haar eigen social media marketing bureau, genaamd Chi Media, opgericht vanuit haar liefde voor eten en reizen. Chi Media is een full-service social media marketing bureau dat zich specialiseert op het gebied van korte video content creatie voor bedrijven en klanten met een uniek verhaal en een mooie missie

Chichi gelooft dat niemand uitblinkt in alles. Om altijd zeker te zijn dat ze alle benodigde expertise in huis heeft, stelt ze haar eigen team van experts samen die de social media van haar klanten tot een optimaal succes maakt. Hierbij ligt de focus voornamelijk op het gebied van korte video content. Korte video’s genereren volgens Chichi het grootste bereik, bieden een uitlaatklep voor creativiteit én de mogelijkheid je als merk te onderscheiden van de massa. 

 

“Vroeger draaide het vooral om mooie foto’s, tegenwoordig gaat het om het verhaal achter het merk.”

 

De snelle groei van Chi Media is onder andere te danken aan een focus op de hospitality branche als niche. Door zich te richten op één specifiek gebied, slaagde Chichi erin grote opdrachtgevers aan te trekken en van daaruit verder te groeien. Chichi is ervan overtuigd dat door te focussen op één product of dienst en deze te perfectioneren, je een solide basis legt voor toekomstige groei. “Het is beter om uit te blinken in één aspect dan om slechts gemiddeld te zijn in meerdere”, zo beredeneert ze. 

 

Verder draait het volgens Chichi allemaal om het luisteren naar de behoeften van je doelgroep. Ze merkt dat er tegenwoordig nog veel merken zijn die hun doelgroep niet betrekken terwijl het luisteren en in gesprek gaan met de doelgroep essentieel is voor succes in dit competitieve moderne landschap. In de visie van House of Treats kan Chichi zich dan ook helemaal vinden. 

 

 

“Met zoveel concurrentie is het voor merken niet voldoende om alleen hun verhaal te vertellen; ze moeten het ook op de juiste manier overbrengen.” 

 

Als we één ding van Chichi kunnen leren, is het dat het tijdperk van oppervlakkige perfectie voorbij is. Chichi gelooft sterk in het opbouwen van oprechte relaties tussen merken en influencers, waarbij het tonen van kwetsbaarheid steeds meer waarde krijgt. “Mensen willen weten wie je bent, waarom je doet wat je doet en wat jouw unieke verhaal is.”

 

Met deze benadering heeft Chi Media een solide positie in de social media-wereld veroverd en is Chichi zelf een bron van inspiratie voor anderen die streven naar succes in het online landschap.

 


Chichi Zhang– House of Treats member sinds 2022

 
 
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.