02 dec IN THE HOUSE: Tim Dekens
De 33-jarige Tim Dekens houdt als filmmaker, boardmember van Cinetree en Justdiggit, ondernemer én kersverse vader een hoop ballen in de lucht en is dan ook met recht een duizendpoot te noemen. Maar, waar het anderen misschien heet onder de voeten zou worden, blijft Tim lekker nuchter en goudeerlijk.
Ondanks zijn drukke leventje straalt de filmmaker een ‘take it easy’ gevoel uit. Een drukke agenda combineren met het vaderschap lukt naar eigen zeggen door “efficiënt werken en goed plannen.” Zo legt hij uit: “Als je weet welke dingen je moet doen om de meeste impact maken, kun je veel dingen naast elkaar doen.” Ook houdt Tim ervan back to basics te gaan, zoals terug te herkennen is in zijn films over slow travel en een plantbased dieet.
Zoals we bij House of Treats waarderen, is de storyteller niet bang om taboe aan te halen. Via zijn socials was hij open over zijn naar eigen zeggen “trage zaad” en de moeilijkheden die dat voor hem en zijn relatie met zich meebracht. Met het aan de kaart brengen van een nog weinig gehoord onderwerp in de media, bracht zijn post veel weerklank van mensen die zich in zijn verhaal herkenden. Verschillende media, waaronder tijdschrift Flair, namen contact op voor een interview.
“In marketing is authenticiteit belangrijker dan budget: met het zetten van de juiste kleine stappen op korte termijn kun je op lange termijn veel voor elkaar krijgen.”
Dat transparantie volgens Tim hét keyword voor marketing anno 2022 is, past dan ook helemaal in het plaatje. “Als je eerlijk en oprecht bent kun je veel waarde toevoegen aan je merk.” Dit is volgens Tim belangrijker dan het hebben van grote budgetten. “Het gaat uiteindelijk om slim inzetten. In de cancelculture van nu kun je het of goed doen, of heel erg fout. Ik denk dat House of Treats vooral hierbij een waardevolle brug is tussen merken en consumenten.”
Tim Dekens – House of Treats member since 2022
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.