18 okt IN THE HOUSE: Roderick Prince
Roderick Prince is doordeweeks een creatieve workaholic en dat is ‘ie niet geheel onverdienstelijk. Hij ontvangt op 25-jarige leeftijd de VEA Next Legend-award, een prijs voor jong aanstormend talent binnen de marketing. Volgens de VEA heeft Roderick “op jonge leeftijd al veel mensen versteld doen staan.”
De inmiddels 28-jarige Tilburger timmert minstens nog zo hard aan de weg. Hij werkt als Social Media Manager bij TBWA/NEBOKO en is verantwoordelijk voor verschillende marketing campagnes. Van de global social strategy van de nieuwe adidas 4DFWD running shoe, de digitale en social executie van de McDonald’s Zomer campagne tot de Social first campagne van Koning TOTO met Wesley Sneijder. Hij kan dus genoeg kwijt over marketing anno 2021, toch Roderick?
“Als nieuwe generatie binnen de marketing- reclamewereld bevinden we ons in een hele interessante tijd. Traditionele marketing wordt samengevoegd met een nieuwe wereld waarin datagebruik voor ‘de marketeer anno nu’ niet meer is weg te denken. Marketing denkt niet meer vanuit middelen maar vanuit de customer journey. Om deze vervolgens op een creatieve, disruptive en data-gedreven manier te regisseren.”
Kwalitatief onderzoek is goud waard
Kwalitatief onderzoek bij je doelgroep uitvoeren als input voor het creatieve proces vind ik persoonlijk goud waard. Ieder merk is continu op zoek naar mogelijkheden om de wens van zijn/haar klant zo goed mogelijk te vervullen. House of Treats maakt het mogelijk om op een moderne en natuurlijk manier kennis te maken met deze wensen. Hoe tof is dat?
Nog wat laatste tips of tricks?
Ga niet blindelings uit van je eigen kracht. Zéker niet als je als merk relevantie wil toevoegen in het leven van de consument. Dan is het juist handig om een ongezouten mening te ontvangen op de klantreis die men aflegt.
–
Roderick Prince – House of Treats member sinds 2020
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.