14 feb IN THE HOUSE: Emily Denissen
Een geboren en getogen Brabander die al zo’n 14 jaar in Amsterdam woont, dat is de 32-jarige Emily Denissen. Haar enthousiasme is aanstekelijk en knalt dwars door de krakende zoom-verbinding heen. Als je het aan haar vrienden vraagt, zouden ze zeggen dat er bijna niets is waar ze niet enthousiast van wordt. Logisch, vindt ze zelf: “Er zijn zoveel toffe dingen in het leven.”
De 32-jarige projectmanager in de evenementenbranche heeft een ijzersterke discipline. Zo heeft ze vorig jaar de 75 dagen challenge (geen alcohol, twee keer per dag een workout en eenmaal daags tien pagina’s uit een non-fictie boek lezen) netjes volgehouden. En ook dit jaar leeft ze die richtlijnen weer zoveel mogelijk na. Waarom? “Gewoon om te zien of ik het kan en om mij goed en fit te voelen.”
Haar passie voor het leven stopt ze ook in haar werk in de evenementensector: “Het geeft zoveel voldoening om mensen plezier te bezorgen.” Zelf vindt ze het als producent belangrijk om authentiek over te komen naar de consument. Iets wat ze ook zoekt in andere merken. “Ik wil ervaren dat ik gewaardeerd word als klant”, legt ze uit, “het is belangrijk dat ik mij écht door het merk gezien en gehoord voel.”
“Er is tegenwoordig een overkill aan merken. Het is makkelijker om je merk aan de man te brengen door alle platformen, maar tegelijk ook enorm moeilijk om overeind te blijven in een vijver die zo vol vissen zit”, zegt de projectmanager.
Volgens haar is authenticiteit juist daarom zo belangrijk; om een connectie met de consument op te bouwen. Die connectie met merken vindt ze onder andere via House of Treats. “Eerst krijg je een cadeautje voor jezelf en vervolgens telt jouw mening mee bij grote vooraanstaande merken”, deelt ze – jawel – enthousiast. “Je voelt je speciaal, je voelt je gezien.”
Emily Denissen – House of Treats member since 2019
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.