19 jan IN THE HOUSE: Anno Talsma
De 29-jarige Anno Talsma is in één woord: gepassioneerd. Zodra hij zich ergens in interesseert, is geen Youtube tutorial nog veilig voor hem. De account- en salesmanager werkt al vanaf zijn zestiende in de retail, met recht dus ook zijn passie te noemen, of niet Anno?
Zeker, ik vind het heerlijk dat ik stad en land af mag reizen om nieuwe winkels te ontdekken. Tegelijk zie ik de afgelopen jaren dat ondernemers het steeds lastiger vinden om zich staande te houden in de wereld van online shoppen. Zeker in mijn branche zie ik dat veel oudere ondernemers niet begrijpen hoe de jongere generatie winkelt. Ik help hen met liefde die generatie aan hun winkels te verbinden.
Marketing anno 2022
Influencers die enkel een merk promoten voor het geld prik ik zo doorheen en dat straalt af op het merk. Branding en marketing is erg belangrijk, maar een merk moet niet vergeten wie ze zijn.
“Authenticiteit loont nog steeds het meest, ook anno 2022. Perfectie is evenmin authentiek; ik wil influencers volgen waar ik mijzelf aan kan relateren, geen Barbie’s en Ken’s. Die zijn niet inspirerend.“
Een ongezouten mening
Ik denk dat House of Treats super relevant is in het huidige marketinglandschap. Jullie voorzien merken van directe feedback vanuit hun specifieke doelgroep; een ongezouten mening die goud waard is.
Neem jullie samenwerking met G-Star als voorbeeld: jullie gingen écht de diepte in op de icons van het merk en hoe belangrijk deze nog waren voor ons als target consumer. Ik ben dan ook super benieuwd wat G-Star met deze feedback gaat doen en hoe zich dit gaat vertalen in hun toekomstige collecties.
Thanks Anno! Wil je nog wat kwijt?
Keep up the good work! Ik houd mezelf vast aanbevolen voor jullie volgende samenwerking!
–
Anno Talsma – House of Treats member since 2020
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.