21 jan IN THE HOUSE: Janneke de Haas
Interieurdesigner Janneke de Haas zit tegenover ons aan tafel bij haar thuis, de 28-jarige Brabantse in Amsterdam vertelt over haar House of Treats-membership. Deze powervrouw is steengoed in haar werk bij een groot architectenbureau én inspireert ook haar omgeving met heerlijke interieurbeelden via @houseofhaas.
Janneke is voor haar baan altijd op de hoogte van alle trends, inspireert graag haar omgeving en zoekt naar producten met een verhaal. Maar dit alles kan ze zelf veel beter uitleggen. Janneke?
“Het is veel meer van deze tijd om ons, consumenten, gewoon te laten weten wat je doel is.”
Jullie straightforwardness spreekt mij daarom juíst aan. Ik deel mijn data nu bewust voor marketingdoeleinden en krijg daar ook nog eens de juiste waardering voor. Die ruil voelt veel eerlijker en meer van deze tijd. ”
Interior designer bij architectenbureau
In mijn werk draait het om de mix van perspectieven, combinaties en manieren om een concept tot mensen te laten spreken. Een pastasaus is toch ook veel interessanter met tien verschillende kruiden in plaats van twee?
Mijn stijl en favorieten hangen heel erg af van m’n ‘mood’, waar ik m’n geld aan uitgeef is dus elke keer weer verschillend. Maar wat het product ook is; je hoeft niet groot te zijn om impact te maken. Voor mij telt het verhaal dat een product vertelt.
Favo House of Treats-box
Jullie membership geeft me de kans om met een merk mee te mogen denken, mijn favoriete House of Treats-moment is – surprise – de FEST-box. Bij die box kwamen m’n interesses in marketing, branding en interieur allemaal samen.
FEST kende ik al vóór mijn membership en ik liep soms tegen dingen aan waarvan ik dacht: “dit kan anders”. Dankzij jullie box kon ik die mening ook daadwerkelijk delen en toelichten. Het is super om in het jasje van het merk mee te mogen denken over manieren om hun brand en product te verbeteren.
Maar los daarvan kom ik nu ook in aanraking met merken/producten waar ik misschien niet meteen zelf voor zou kiezen, maar die wél een goede match voor je zijn. Bijvoorbeeld de New Care box, bleek ik hun producten super fijn te vinden? Dat is een klassieke win-win voor zowel New Care als voor mij toch?
–
Janneke de Haas – House of Treats member sinds 2019
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.