IN THE HOUSE: Max Poolman

Max Poolman, een muzikale duizendpoot en enthousiaste inspirator. De 26-jarige Amsterdammer is naast performing en recording artist, ook agent/manager van andere artiesten én brand ambassador van Wrangler Europe. Maar veel zul je hem niet achter een bureau vinden. Het liefst is hij buiten op een surfplank of skateboard. Of scheurt hij langs op zijn motor Trudy.

Max vertelt ons gepassioneerd wat hij belangrijk vindt in het leven: laten zien dat kwetsbaarheid een kracht is. Het is dan ook niet zonder reden dat we deze inspirerende man én House of Treats member, een podium willen geven. Max, the stage is yours!

“Stoer en kwetsbaar zijn kan heel goed tegelijk, je hoeft hier geen keuze in te maken om sterk te kunnen zijn. Juist beide kanten omarmen maakt je sterker! Ik wil naast muziek maken ook mannen helpen op een robuuste en sterke manier hun kwetsbaarheid te omarmen en te ondersteunen in hun weg naar een sterke mind-set. Andere te inspireren en te motiveren om hun leven in te richten in lijn met hun kernwaardes en kernkwaliteiten. Zodat ze kunnen zijn wie ze willen en horen te zijn.”

De energie voor dit alles? Ik ben een dedicated fan van de ochtend en ik geloof in routines als stimulans voor productiviteit. Als ik mijn dag buiten actief begin dan krijg ik enorm veel energie. Oké, eerst met een boek, koffie en mijn gitaar in bed opstarten maar dan daarná de dag in springen.

Marketing anno 2021
Met de platformen die beschikbaar zijn anno 2021 denk ik dat we in een tijd leven waarin het toegankelijker is dan ooit om een brand te promoten. Influencer samenwerkingen kunnen een waardevolle tool zijn met veel impact, mits het op een authentieke manier gedaan wordt. It’s all about engagement, engagement, engagement! Daarom is het zo belangrijk om dat nummertje onder het hokje ‘followers’ echt te behandelen als mensen.

Gebruik marketing om te laten zien dat je iets promoot vanuit een overtuiging en een passie. Als consumenten voelen dat ze onderdeel uitmaken van iets groters, iets dat een hoger doel dient, dan bouw je een persoonlijke en duurzame relatie op tussen merk en consument.

De kracht van House of Treats
House of Treats helpt deze relatie op te bouwen tussen merk en consument. Dankzij de box ervaar je als member de producten gewoon thuis, en dat geeft een persoonlijke ervaring met een brand. Het is heel gaaf om te zien wat voor sterke resultaten zijn voortgekomen uit de verschillende samenwerkingen. Jullie gaan ongetwijfeld nog flink doorgroeien.

Als ik nog iets zou mogen meegeven aan merken dan is het vooral dit: “Don’t ask what the world needs. Ask what makes you come to life.

Max Poolman – House of Treats member sinds mei 2021
www.maxpoolman.com

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.