03 feb IN THE HOUSE: Kevin Wolfkamp
Kevin Wolfkamp (28) heeft het “nu wel lekker voor elkaar” en daar is hij terecht trots op. Een huis in hartje Amsterdam, een creatieve baan in de mode en gelukkig in zijn relatie met vriendin Romy.
Waar ik het meest creatief in ben, heb ik ook meteen mijn werk van gemaakt: de mode. Als product developer en designer van verschillende herenmerken haal ik veel energie uit samen met mijn team mooie collecties ontwikkelen. Om vervolgens je eigen creaties tegen te komen in het straatbeeld is natuurlijk helemaal gaaf. Daarnaast sport ik ook graag; dat is sowieso goed om ‘het koppie leeg te maken’. En een nieuwe hobby van me is fotografie. Ik ben afgelopen december begonnen met analoge fotografie, en dit kan nog wel eens een hobby worden die positief uit de hand gaat lopen.
Deze creatieve duizendpoot vindt dat goede marketing onmisbaar is voor een merk. Maar wat is dan de beste manier? Take it away Kevin!
“Goede marketing is onmisbaar voor een merk. Met datagebruik een personalized custom journey aanbieden is een perfecte manier om een klant te inspireren en overtuigen iets te kopen.”
Ongezouten mening
House of Treats is dé manier om een onafhankelijke mening te krijgen over jouw merk of product. Iemand voelt zich volledig vrij om gewoon hun eerlijke mening te geven en helpt daarmee het merk, en bijvoorbeeld de customer journey, te verbeteren. Een win-win situatie lijkt me!
Tip van de dag
Ik zou zeggen tegen merken: ga samenwerken met House of Treats en zorg dat je merk van die 9 naar een 10 gaat.
We couldn’t agree more;). Thanks Kevin!
Kevin Wolfkamp – House of Treats member since 2021
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.