Weet je als marketeer nog wel echt wie je doelgroep is? Waarschijnlijk heb je veel data, maar weinig echt contact.
House of Treats introduceert daarom een nieuwe manier van marktonderzoek. Van dichtbij, met concrete, persoonlijke data. Zodat je jouw doelgroep echt leert kennen en je je met hen kunt verbinden.
Weet je als marketeer nog wel echt wie je doelgroep is? Waarschijnlijk heb je veel data, maar weinig echt contact.
House of Treats introduceert daarom een nieuwe manier van marktonderzoek. Van dichtbij, met concrete, persoonlijke data. Zodat je jouw doelgroep echt leert kennen en je je met hen kunt verbinden.
House of Treats distribueert een luxe box aan haar members, met diverse producten die precies in hun interessegebied vallen. Deze consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert alle resultaten en voorziet jou van waardevolle data en inzichten. Lees hier verder.
House of Treats distribueert een luxe box aan haar members, met diverse producten die precies in hun interessegebied vallen. Deze consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert alle resultaten en voorziet jou van waardevolle data en inzichten. Lees hier verder.
De consument wordt blij gemaakt met jouw mooie product in haar eigen omgeving en vindt het fijn dat er door het merk naar hen geluisterd wordt. Consumenten anno 2020 geven graag hun mening en waarderen merken die openstaan voor feedback. Zij zullen deze merken sneller een warm hart toedragen. Niet alleen wordt je product tastbaar; je krijg ook meteen nieuwe ambassadeurs voor je merk.
De consument wordt blij gemaakt met jouw mooie product in haar eigen omgeving en vindt het fijn dat er door het merk naar hen geluisterd wordt. Consumenten anno 2020 geven graag hun mening en waarderen merken die openstaan voor feedback. Zij zullen deze merken sneller een warm hart toedragen. Niet alleen wordt je product tastbaar; je krijg ook meteen nieuwe ambassadeurs voor je merk.
House of Treats is een zorgvuldig samengestelde community van invloedrijke, cultuur- en trendbewuste mannen en vrouwen. We zijn gestart als een community van Millennials en door onze unieke sourcing-methode hebben we inmiddels loyale ambassadeurs binnen diverse interessante doelgroepen. Samen definiëren we jouw onderzoeksdoelgroep en selecteren we de best passende ambassadeurs uit onze community.
Voorbeeld expertisegroep: de Millennials
De Millennials. Een buzzword in de marketing, maar wie zijn het eigenlijk? House of Treats kent deze doelgroep goed, want we staan in dagelijks contact met hen. En dat is nodig, want het gedrag van deze mannen en vrouwen verandert snel. Door vernieuwend en kwalitatief onderzoek vlot en flexibel in te zetten, kunnen wij ontwikkelingen in de leefwereld van deze consument op de voet volgen en duiden. Lees hier verder
House of Treats is een zorgvuldig samengestelde community van invloedrijke, cultuur- en trendbewuste mannen en vrouwen. We zijn gestart als een community van Millennials en door onze unieke sourcing-methode hebben we inmiddels loyale ambassadeurs binnen diverse interessante doelgroepen. Samen definiëren we jouw onderzoeksdoelgroep en selecteren we de best passende ambassadeurs uit onze community.
Voorbeeld expertisegroep: de Millennials
De Millennials. Een buzzword in de marketing, maar wie zijn het eigenlijk? House of Treats kent deze doelgroep goed, want we staan in dagelijks contact met hen. En dat is nodig, want het gedrag van deze mannen en vrouwen verandert snel. Door vernieuwend en kwalitatief onderzoek vlot en flexibel in te zetten, kunnen wij ontwikkelingen in de leefwereld van deze consument op de voet volgen en duiden. Lees hier verder