House of Treats

Where brands and consumers meet

house-of-treats-marketeer

Weet je als marketeer nog wel echt wie je doelgroep is? Waarschijnlijk heb je veel data, maar weinig echt contact.

House of Treats introduceert daarom een nieuwe manier van marktonderzoek. Van dichtbij, met concrete, persoonlijke data. Zodat je jouw doelgroep echt leert kennen en je je met hen kunt verbinden.

House of Treats

Where brands and consumers meet

Weet je als marketeer nog wel echt wie je doelgroep is? Waarschijnlijk heb je veel data, maar weinig echt contact.

House of Treats introduceert daarom een nieuwe manier van marktonderzoek. Van dichtbij, met concrete, persoonlijke data. Zodat je jouw doelgroep echt leert kennen en je je met hen kunt verbinden.

Hoe werkt House of Treats

House of Treats distribueert een luxe box aan de vrouwelijke millennial doelgroep, met diverse producten die precies in hun interessegebied vallen. Deze vrouwelijke consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert alle resultaten en voorziet jou van waardevolle data en inzichten. Lees hier verder. 

House of Treats faciliteert
de relatie tussen
jou als marketeer, je merk
en je consumenten

Box House of Treats

House of Treats faciliteert de relatie tussen jou als marketeer, je merk en je consumenten

Box House of Treats

Hoe werkt House of Treats

House of Treats distribueert een luxe box aan de vrouwelijke millennial doelgroep, met diverse producten die precies in hun interessegebied vallen. Deze vrouwelijke consumenten krijgen een persoonlijke en tastbare ervaring met het product en evalueren deze uitgebreid in hun eigen omgeving. House of Treats analyseert alle resultaten en voorziet jou van waardevolle data en inzichten. Lees hier verder.  

De voordelen

voor jou

1. Inzicht doelgroep

2. Product wordt tastbaar

3. Nieuwe ambassadeurs

4. Bruikbare reviews

Strepen House of Treats

De voordelen

voor jou

1. Inzicht doelgroep

2. Product wordt tastbaar

3. Nieuwe ambassadeurs

4. Bruikbare reviews

Strepen House of Treats

De ervaring voor de consument

De consument wordt blij gemaakt met jouw mooie product in haar eigen omgeving en vindt het fijn dat er naar haar geluisterd wordt. Deze millennial doelgroep geeft namelijk graag haar mening over producten en waardeert merken die openstaan voor feedback. Zij zullen deze merken sneller een warm hart toedragen. Niet alleen wordt je product tastbaar; je krijg ook meteen nieuwe ambassadeurs voor je merk.

House of Treats doelgroep

De ervaring voor de consument

De consument wordt blij gemaakt met jouw mooie product in haar eigen omgeving en vindt het fijn dat er naar haar geluisterd wordt. Deze millennial doelgroep geeft namelijk graag haar mening over producten en waardeert merken die openstaan voor feedback. Zij zullen deze merken sneller een warm hart toedragen. Niet alleen wordt je product tastbaar; je krijg ook meteen nieuwe ambassadeurs voor je merk.

Onze expertise: Millennials

House of Treats is een zorgvuldig samengestelde community van jonge, invloedrijke, cultuur en trendbewuste vrouwen geboren tussen ’80-’00. De Millennials. Een buzzword in de marketing, maar wie zijn het eigenlijk?

House of Treats kent deze millennial doelgroep goed, want we staan in dagelijks contact met hen. En dat is nodig, want het gedrag van deze vrouwen verandert snel. Door vernieuwend en kwalitatief onderzoek vlot en flexibel in te zetten, kunnen wij ontwikkelingen in de leefwereld van deze consument op de voet volgen en duiden. Lees hier verder

Jouw merk en

de doelgroep

Millennial-House-of-treats

Jouw merk en

de doelgroep

Millennial-House-of-treats

Onze expertise: Millennials

House of Treats is een zorgvuldig samengestelde community van jonge, invloedrijke, cultuur en trendbewuste vrouwen geboren tussen ’80-’00. De Millennials. Een buzzword in de marketing, maar wie zijn het eigenlijk?

House of Treats kent deze millennial doelgroep goed, want we staan in dagelijks contact met hen. En dat is nodig, want het gedrag van deze vrouwen verandert snel. Door vernieuwend en kwalitatief onderzoek vlot en flexibel in te zetten, kunnen wij ontwikkelingen in de leefwereld van deze consument op de voet volgen en duiden. Lees hier verder.

Interessante feiten

over de Millennial vrouw

Feiten-over-millennials

Interessante feiten

over de Millennial vrouw

Feiten-over-millennials